Usch

Nu får man fan lite ångest! :/ Käkade fyra jävla feta mackor hehe tallriken bara glänser! Så har man inte varit så haj med träningen sen jag var i malmö!! blähuu =/ Hade jag träna hade jag fan inte brytt mig om mackorna men nu så....

Usch usch usch sen att man sitter still på jobbet nu för tiden!! NÄÄÄäJ!!! Måste skärpa mig! Annars kommer jag snart att rulla fram!

Vi kanske ska sluta med donken:P
Hihi kommer ihåg när jag tjaffsade med någon här på bloggen:

Silly om Jag bjuder:
hahaha jesus de va roliga bilder de, haha sååå fuul hahahha

Silly om Skuuläään: Du får en kommentar tillbaka till din patetiska olästa blogg. Hej tjockis =). dags & banta & acc att de inte e 1800 talet o att övervikt inte räknas till den högre samhälsklassen =)?

Silly om VÄÄÄÄRMEEE:
ååh emotjockis <3, ja har mkt bra självkänsla, märks inte de? elr e fettet i vägen :D? hahaha, allt kan köpas för pengar, ALLT :D!!

Silly om VÄÄÄÄRMEEE:
hej =). haha jodå självkänsla har jag också & vänner me =). va söt du e, du tror du e smart. VA!? ja drar inte in magen :O? ja ser ut sådär =). Men iaf honey, gå & titta på lite bantningstips, de behöver du. Sluta äta & när du äter, kräks, d e hjälper ja lovar =). ha en fin sommardag tjockis <3
Kommer ihåg hur jävla mycket jag satt och skrattade åt hur han höll på. Han är anorektiker älskare typ. Uppmanade folk på sin blogg om de osv. Synd att jag inte kommer ihåg va jag svarade. hahaha Aja de var då jag la upp denna bild ovan första gången.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0