Skuuläään

Idag har jag haft prov i religion.

Det var inte alls svårt om man tänker efter. Jag blev bara allmänt irriterad på en tjejs blogg, hon bloggar om islamska saker. Hon drog alla över samma kam. Typ hon hade läst en tjejs blogg om att hon inte trodde på gud osv. Då tydligen så var hon osäker på sig själv och hon sa bara allt dedär bara för att hon var osäker på om det fanns en gud eller inte. Ganska jobbigt att förklara men jag vart irriterad iaf.

Jag själv tror inte, men jag firar jul,påsk och lite små saker som födelsedagar och annat kraffs. äh skit samma förstår mig inte på henne iallafall. Hon verkade inte kunna förstå att det finns annat än hennes religion.

Ringde även runt efter några kärror till studenten. Först trodde jag att det skulle gå bra hon svarade "Den är uthyrd men jag tror vi har en till, ring min pappa det är han som har hand om dedär" Jag fick hans nr och ringde. Men jag kom till någon skåning. Fick ett nytt nr av evelina och den personen hade ingen aning om vad jag pratade om så de var ju synd.
Nu har jag fått en låååång lista med personer som troligtvis har en kärra med traktor. Hoppas hoppas vi vill ju inte vara utan :( 

Snart ska jag hem får se vad jag hittar på. Ska väl fixa picis päls från botten till topp. brukar fippla lite då och då men det blir mest små delar, händer väldigt sällan att jag gör hela pälsen på samma gång:)

Funderar på att kolla upp vad min underbara granne har för sig idag:)


Imorgon är det 73 dagar kvar tills jag tar studenten wow fyfaaasen!
Kanske ska köpa biljetter till 50 dagars festen? eftersom jag inte fick någon 100 dagars biljett! Får se hur jag gör, var faktiskt mer taggd för 100 dagars festen än till denna..

Kommentarer
Postat av: silly

Du får en kommentar tillbaka till din patetiska olästa blogg. Hej tjockis =). dags & banta & acc att de inte e 1800 talet o att övervikt inte räknas till den högre samhälsklassen =)?



xoxo

2009-03-30 @ 17:40:43
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: vickan!

vem är den där silly idioten? :s

vad har du skrivit till han?

2009-03-31 @ 19:35:26
URL: http://vickanpe.blogg.se/
Postat av: vickan!

haha bra sagt! Läste vad han hade gjort.. nåt fel måste han verkligen ha ;>

2009-03-31 @ 23:15:46
URL: http://vickanpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0