VÄÄÄÄRMEEE


Värmen som sagt har kommit till vårat kära land! Gud va det är skönt att slippa ha en tjock vinterjavka på sig hela tiden.

Igår när jag åkte till skolan så fick jag en gratis tidning och kaffe. Jag trodde ju såklart att det var ett April skämt men det var det ju inta såklart. På tåget till skolan läste jag i tidninge. Där stod det att KSK hade fått ennu ett dödshot! Att människor inte bara kan leva sina jädrans liv och sluta upp med att försöka förstöra andras. Dem atentaten i usa och ryssland slutade ju upp med att personen som gjorde det tog livet av sig? vad är det för mening då att ta en massa andras för att man själv mår skit? Jag förstår verlkigen inte det. Om denna som nu har hotat KSK ska göra det och ta livet av sig efteråt så tycker jag att den först ska försöka ta sitt eget liv innan den försöker sig på någonting annat. Klarar den inte av att göra det så ska den inte heller gå och döda någon annan heller för den delen för då är det bara fegt.
Klarar man däerom av att göra det så är ju ingen skada skedd. Eller jo för personens närmaste, men inte för andra människor som egentligen skulle ha råkat illa.

Sen så var jag ju så grymt duktig i skolan igår. Jag hade min redovisning, fixade ett möte, åkte iväg och fota och hann tilloch med att årdna kameror. Jag känner mig så duktig för nu ligger jag inte efter lika mycket. Skönt!

När jag kom hem så gick jag med sofia, pici och norton på en långis. Norton och Pici kunde ju inte hålla sig borta från leran, men det var så skönt ute så ingen av oss brydde sig riktigt.

Senare på kvällen åkte jag in till Dodda för att klippa hans pappa. Tjänade en kosing på det,, Dem är så generösa!

Idag så var det
så skönt att Ronnie och jag först tog en promenix med hans vovve sen åkte vi ner på stan ! Vill inte att detta väder ska försvinna!

Jag kom på att jag hade gett ut fel information på mötet igår och jag vet inte hur man skickar mail hemifrån om man inte har adressen! så får jag inte tag på dem två som ska fota imorgon så kommer jag få skapligt med skit för det! Fasen!

Skickade även iväg mitt CV till Ica i v-ås alldeles nyss. Fyfan om jag får jobb där så kommer jag att ha fett med cash hahaha oh gud jag hoppas verkligen!

Ha en fortsatt bra varm dag för nu ska jag åka på målar kursen som jag fick i födelsedagpresent av Rose - Marie.

:)

Nu är det faktiskt bara 71 dagar kvar! INKL helger lov osv. Så det är inte alls många skoldagar kvar! Kanske dags att lägga i en högre växel!

Kommentarer
Postat av: silly

ååh emotjockis <3, ja har mkt bra självkänsla, märks inte de? elr e fettet i vägen :D? hahaha, allt kan köpas för pengar, ALLT :D!!

2009-04-02 @ 21:46:37
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: lina

gud vilken fin mössa du har stumpan! och håller tummarna för dig så du får jobbet! saknar dig!

2009-04-02 @ 22:56:59
URL: http://linamarina.bloggsida.se
Postat av: Sofia

Va söt han är Silly Hilton. :)! Han är verkligen en människa att älska :D <3 (inte rätt person att kalla någon tjockis) :P

2009-04-02 @ 23:12:35
Postat av: silly

hej =). haha jodå självkänsla har jag också & vänner me =). va söt du e, du tror du e smart. VA!? ja drar inte in magen :O? ja ser ut sådär =). Men iaf honey, gå & titta på lite bantningstips, de behöver du. Sluta äta & när du äter, kräks, d e hjälper ja lovar =). ha en fin sommardag tjockis <3

2009-04-04 @ 12:55:33
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0