sallad och hård kontroll

Nu jävlarns ska jag fan skärpa mig igen! Fan va jag har blivit onyttig! Skit!!! Va ju grymt duktig där ett tag. Men nu ska de bli andra bullar! Ska inhandla nya skor, ska börja gå till jobbet istället för cykeln hade jag tänkt, sen blir de väl små saker som får tillkomma lite då och då. Vågar inte sätta för höga krav på mig själv! Dock nått jag absolut måste sluta med är
- Cola eller annan dricka hemma
- Kaffe på jobbet
De får va en början, för sen har jag inga större lass som jag har dagligen! Ska fan skita i att Dillis köper hem dricka. Ska vara stark.

Vi pratade om de på jobbet idag, att Telia kilon är lätta att lägga på. Men fan inte lätta att få bort. Samt att nästan alla som börjat har minst lagt på sig 10 kilo under sin tid. Gah jag vill inte se mig själv 10 kilo tyngre än idag. Kanske lättare >_<

New lifestile från och med imorgon, ingen jävla "jag börjar på måndag" Utan imorgon! De enda som krävs är motivation och nu banne mig känner jag att de finns!!! Go biggan!!

Idag var vi över till Chrilles moster och träffade bebisen. Dock hade dem tre katter så jag mådde väl sisådär. Nös och kliade i ögonen, men de gick över när jag fick komma ut.

Senare på kvällen köpte jag en kebabsallad, samt cola, chips och ostbågar!!!!!! Gah fan de är gift!! Snälla Tikka kom och hämtade oss vid mio, åkte hem till honom och Angie och lilleman! Riktigt roligt! Vi spelade Wii och snackade strunt. Samt käkade skit också ska jag säga. Vågar inte ens skriva ut hur mycket cola de gick åt denna kväll. Men men!!! Ska inte haka upp mig på de som varit utan blicka framåt!

Angie har beställt sin one piece, natta har fått hem de! Dillisen sitter i sin VART FAN ÄR MIN??  Jag som beställde min så tidigt =(


Vill aldrig mer se ut sådär!!!


Kanske mer sådär? :/ Då skulle jag va happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0