punkt och slut!

Yes nu går vi vidare! De finns människor till allt, men nu ligger de inte i mina händer! Vet inte om oskyldiga människor kommer drabbas men ska jag vara ärlig så länge de inte är mina nära och kära så bryr jag mig inte! Jag har nu gjort de jag ska och känner att jag behövt göra! För sånna människor behöver inte jag ha i mitt liv! Låter dem leva sitt om de låter mig leva mitt! Nu är jag lugn! Älskar er andra! o ni vet vilka ni är!

Så över till nå lite bättre, jobbet går galant! Fått jätte bra respons! Är så nöjd med mig själv! Dock blev de lite halv segt mot kvällen men de gör inget!

Imorgon så blir de vanliga pass och middag på jobbet!

Nu ska jag stoppa i mig lite mat för de har jag förtjänat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0