God kväll

Dagen har tillbringats på inte mindre än Tuna park. Skulle ha blivit Eskilstuna zoo, men vi bestämde oss för att inte göra det.

Så i butik efter butik gick vi. Mycket trevligt. Jag, Chrille, Erika och Backman fulade oss i butikerna och åt god mat. Chrille kom hem med nya skor samt ett spel, jag med nya skor, smycken, borstar (välbehövligt) samt lite alergimedicin hahaha
Kikade även på en mobil. Här jag sitter nu kan jag säga att jag är ganska glad att jag inte köpte den på plats! Hittade den för 1300 kr billigare. hmmm Tur var väl att deras "kreditupplysnings central" hade stängt!

Väl hemma, tog vi de lugnt, kikade halvt på film och snackade skit. Mindre roliga saker kom upp som samtalsämne m en va ska man göra när världen inte är rättvis?

Imorgon ska jag upp och ta några extra timmar övertid. Skönt!

Nu ska jag burra ner mig i sängen och hoppas på att få somna =)

God natt!


Me a happy girl...

Kommentarer
Postat av: Erika

Hahahahaha var kim ej med på tuna park :P

2011-09-05 @ 20:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0