Torsdag

Var till tandläkaren idag!!! Ah fan va nervös jag blev när jag gick in där! Men de var jätte trevliga mot mig, o min fina älskling satt där med mig heeeela tiden. Eller ah han gick ut när de skulle ta röntgen! Fan tårarna bara rann på mig!!  De gör så jävla ont! Men mina tänder såg inte värre ut än sist jag var in på rutinkontroll och de var två år sen! Sen var jag dock tvungen att boka tid till tandhygenisten, vet inte hur de stavar. Iaf så ska jag dit i juli! Blä ska ta bort tandsten! Blev 350 kr fattigare, tur är väl att jag inte har använt min rabbat innan så jag fick ta den nu! Annars hade de blivit dubbelt så dyrt!

Ah Dennis din katt har bitit sönder alla mina blommor =( Så nu ligger dem i mitt kökskåp medans han är här! Hehe Får helt enkelt ta och skylla mig själv för att jag är lat.

Var iväg till Surahammar idag, för Chrille hade lovat att fixa hans morföräldrars dator, så den lämnades in på lagning och felsökning och byte av nätverkskort o allt va de nu var. Så där bjöds de på mat och fika, satt i solen en liten stund med! Skönt väder de är ute idag!

Snart kommer Jessica hit och håller mig sällskap, min karl han har gått iväg för ett tag!

Sen blire att komma på va man ska laga för mat! Vill inte =( Vet fan aldrig va vi ska äta!


Btw var fan är dessa solglasäögon? Vet att jag hade dem med mig till lägenheten!! Att jag alltid ska vara så jävla slarvig!!! Men men har precis köpt ett par nya :P Awesome!! :D

Kommentarer
Postat av: Lina

haha klumpeduns! Du hittar de säkert förr eller senare :) Vad skönt att det gick bra hos tandläkaren sötnos!<3

2011-05-26 @ 19:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0