Torsdag 12 Maj

Tjabba Tjena Hallå! Dagen i ära började åt helvete! Vaknade runt 6 tiden av att de oskade och blixtraded! JAG VAR SKIT RÄDD! Tog älsklingens hand och la den om mig så låg han och försökte lugna mig. De hjälpte tills han somnade om :/ Fan jag var skit skraj =( Om jag har en riktig fobi så är de fan de! De är mycket jag är rädd för men de slår allt!


Senare under dagen fick vi ett snabb besök av Kim och Ronny. Han hade ju inte sett hur vi bor, så kom de när de var som stökigast! Yaik! Aja, kanske kan göra ett bättre intryck en annan gång hehe.

Sen var kim så snäll och körde mig till Chrilles mamma som ville ha lite sällskap. Vi satt och pratade sen bjöd hon mig på pankakor och glass :D Mumma!

Runt 4 tiden kom babba och hämtade mig, vi åkte till kära farfar och hälsade på. Så mycket han får gå igenom stackarn, sen ska de skicka tillbaka honom! Jag förstår mig inte på dedär!


Aja Beata kommer om några timmar så ska väl försöka få de att se någorlunda ut här hemma! Ha de bra =)


Btw jag har nu bytt gardiner ;) Heeeelt själv :DAwsome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0