Städ måndag!

Fick mitt paket från Nelly.com idag :D As nöjd är jag! När jag skulle hämta ut de fick jag ett till sms om att Chrilles kläder också hade kommit, men dem kom till ett annat ställe. Så när vi skulle ner till bilen för att åka och hämta hans kläder startar inte bilfan >_< Vi fattade ingenting! Så ringde till Pappa han sa " Ja polisen ringde mig fyra inatt och frågade om jag hade en skoda. Då svarade jag ja vaddårå, ne har du lånat ut den till någon? Ja min dotter kör den, den står på humlegatan" Så tydligen så hade billampan varit på hela natten, så polisen trodde den var stulen! Dock har vi ingen aning om hur lampan kunde ha varit tänd? För vi hade inte tänd den, nu menar jag inte lampan i bilen utan lysena på bilen. Aja snälla poliser som ringer och kollar med pappa =)

Så vi lånade Lailas bil och åkte och hämtade hans paket också! Oh han var så stilig i sina fina nya kläder :D

När vi är på väg hem så skickar Beata ett mindre roligt sms! Dessutom en bild som gjorde mig lite arg! De var om Farfar! Ni vet säkert redan så ska inte skriva så mycket om de! De gör mig bara ledsen!

Så när jag kom hem ville jag inte sitta still och tänka utan jag började rensa garderoben på kläder jag inte ville ha, plockade ner alla från galjarna och satte upp dem igen! Spickade upp spikar till mina väskor och skärp. Byggde hyllor åt mina skor! Fan va jag är nöjd nu :D Ser jätte fint ut! Efter de fortsatte jag i köket! Storstädning i hela lägenheten så nu mår jag bra igen! Underbart!


Ser dock ut som ingenting men i verkligheten är de jätte fint och stort :D

Här är mina skohyllor :D


Mina darlings fick en egen plats :D

Här der de dock jävligt rörigt ut men de gör de inte i verkligheten :D Egen plats för mina bikinis också :D Hade fler än jag trodde hehe

Ah snart ska vi iväg igen, älsklingen ska ner på stan så jag ska köra honom. Sen blir de mat efter de hade jag tänkt att påbörja mitt lilla projekt =)

Ha en bra dag allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0