Sådär ja

Satt och pratade med min mamma nyss via skype :P Saknar henne =( Jobbigt att inte ha någon bil och kunna åka ut dit!

Tog ett kort med camen också för de ger mitt hår rättvisa
:P

Här ser man att de inte är orange längre :P

Ah kanske inte de snyggaste bilderna men man ser iaf :P

För varje dag som går så blir jag mer och mer van, de är bara de människor som inte har sett mig som blir as chockade haha :P Kommer nog ta ett tag innan folk vänjer sig :P O när de väl har gjort de kommer jag väl bli brun igen haha

Jag kan ju även säga att de inte är blondt! Utan ljusbrunt! =)


Kommentarer
Postat av: Laila

Det ser jätte fint ut,håret alltså :)

Jobbar han på schema nu Krille eller är han bara på inlärning nu.



Ni får ha en jätte bra helg :D



Kram

2011-05-13 @ 19:21:09
URL: http://lailasalltochinget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0