Regning onsdag!

Knas väder idag! Regn, sol, mulet, regn sol och mulet! Kan den bestämma sig!

Var ner på stan idag och växlade in mynten haha! Tog sin lilla tid haha! Sen åkte vi iväg och testade ICAs sallad. Mumma säger jag till den, Chrille ville inte ha så han fick gårdagens matlåda =) Jag tog som vanligt rostbiff, men med vitlöksdressing för de fanns ingen annan =(

Skulle ha träffat Sana idag! Shit de var bra länge sen man träffade den kvinnan, eller träffat henne har jag gjort men inte umgåtts med henne på år o dar!

Skrev även in mig hos tandläkaren här i västerås! Blä o jag fick tid imorgon bitti! Chrilledill får följa med mig för jag hatar att åka till tanläkaren själv! Hatar att åka till tandläkaren över huvudtaget >_< Me no like!!!


Haha nja så hemska är dem inte men, tanläkarna skräms ju med de där!
Vill verkligen inte gååå!!!!!


Snart blir de film =)

Kommentarer
Postat av: lina

Haha det kommer gå så bra så<3

Förresten, klart det är vår lägenhet! Hoho längtar tills ni kommer hit!

2011-05-25 @ 18:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0