Onsdag

Aaah idag känner jag lite vad har jag gjort >_<

Igår umgicks jag med Erika en stund, vi gick först ner på stan sen gick vi heeeelaaaa vägen till Erikslund, fan va de kändes i rumpan kan jag säga! det var en hel del uppförsbackar som tog! Puh jag var nästan svmfärdig när vi var framme, för hade tydligen inte ätit orderligt! men de är väl då man bränner som mest?? Ah jag vet inte, tur var väl de att vi fick skjuts hem därifrån.

När jag kom hem så kom lindah över för att umgås och hjälpa mig med mitt hår.....Ja nu ser de ju typ ut som att de brinner....Fattas bara fräknarna sa hon och min kära! inte kul så jag vet inte vad jag ska göra om jag ska vara ärlig >_<
Vi hyrde även film igår som vi kikade på, trevligt med mys mitt i veckan =D Tack så jätte mycket för hjälpen Lindah!
hon kom även över idag, dock hjälpte det inte så får se hur vi gör hädanefter...

snart kommer min kära pappa och hämtar mig vi ska hälsa på farfar som blivit sämre iden. Förvånad? Nej! Vi sa de att åker han hem igen så kommer de bli sämre! Men ingen som lyssnar. Idioter!

Ah nu blev man sur för nått annat också! Bra där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0