Onsdag?

Fan va duktig jag har varit redan! Vart ut i skogen och gått 5 km. Inte världens längsta sträcka, men svettig blev man. Speciellt nu när de är så varmt ute. Timi var så snäll och plockade upp mig =)
Jag var ganska nyvaken när hon skrev till mig vid 8 i morse. Men jag fick sova en timme till, så vid 9 kom hon.
När vi väl började gå trodde jag att jag skulle dö efter några min, men de var förmodligen för att jag inte var helt vaken, vilket jag definitivt är nu =)

Idag ska jag förhoppningsvis leka med Lindah! Sen känner jag att lägenheten lär städas. Jag hoppas att jag hittar ork till det! Vi får se vi får se =)


Typ så svettig kände jag mig när vi satte oss i bilen. Dock syns de knappt på bilden men jag vet att det var denna kväll vi sprang ner och bad för fulla muggar om att få AC!!! (Fan va vita mina tänder va :/)

-----

Nu sitter jag i de tysta och försöker att inte väcka min fina =) Han såg ut att vara så trött igår =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0