Jahapp

Kul att alla inläggen som jag skrivit i maj har försvunnit :/ Skit också! O inte orkar jag sitta och uppdatera alla dem igen heller. Aja dem ligger iaf kvar så att jag kan läsa dem.

Dagen har varit en riktigt hurtig dag. Min fina och jag började dock dagen ute i solen på filtar, riktigt mysigt. Sen kom Erika över och solade med oss. Runt 14 tiden så åkte min fina till jobbet då la jag och Erika oss och fortsatte med solandet. Vi åt även ute i solen. Runt halv 5 så skulle vi börja gå till gymmet, men Pappa var så snäll och skjutsade oss. ( Ica ringde mig och erbjöd mig jobb! Jag blev så glad men var tvungen att tacka nej, sen gick jag in och sa att jag fortfarande var intresserad i höst om jag inte fick vara kvar på telia!) Aja, när pappa kört oss till gymmet var de en halvtimme kvar innan ZUMBAN började så vi ställde oss på gåbanden och började gå. Fyfan va svettiga vi blev. ZUMBAN ska vi inte ens prata om ! Fyfaaaan! Hon hade bytt dans till en som var mycket jobbigare, och när de var slut så ba "nu kör vi en gång till" Oh fan va jag svettades. Sen hade vi ett problem vi var tvugna att gå hem. Men vi gick bara in till stan för att ta bussen, men de är en bit de med.

Väl hemma så kände jag attom Chrille skulle få en matlåda imorgon så var jag tvungen att laga nått annars skulle jag inte orka! Så jag ställer mig och gör tre saker samtidigt, skalar potatis, samtisigtsom jag steker kötter som jag diskar plus kokar ägg, brer mackor. De var nog lite fler än tre men jag klarade det  :P Så imorgon blir det stekt potatis, Snitzel och beasås med sallad. Och jag åt tonfiskröra med macka. Mumma, dock är tonfiskenslut nu =(

Imorgon ska jag ringa Telia och kolla när de är jag börjar, för vill ju veta om jag kan åka till malmö eller inte :/ Sen ska jag sitta i solen och bli av med mina hemska "strumpor" som jag fick igår när jag hade tightsen på mig >_<

Snart börjar BB och min fina kommer snart från jobbet =) Känns så tomt utan honom, plus att jag inte har en bil så kan inte ta mig någonstans förutom med buss, och buss kostar skjortat.

Ha en bra kväll allesammans :P

De här var för två år sen, får hoppas på att kroppen är lite snyggare i år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0