Hej hej

I morse skulle vi vara duktiga och kliva upp i tid. Klockan ringde 0800. Visst jag vaknade men somnade om runt nio igen!! Jag bad chrille väcka mig efter en timme. Men han sa inte till mig föränn vid 12. Inte kul :/ Vi klev upp och käkade frukost. Sen åkte vi iväg för att storhandla! Vi åkte till Willys, när vi höll på att packa på oss, trodde vi att de skulle bli runt 700-800. Men fan med en stock snus blev de 720 tror jag, alltså gick maten på 500! Grymt av Willys :D

Efter det åkte jag hem till Lindahs syster för hon skulle hjälpa mig med håret igen, fan jag blir tokig på de ljusaste där uppe! Förstår inte varför, eller jo nu ljög jag men fan de borde inte bli så =( Gör ju mig ledsen! Nu är de iaf inte lika hemskt som de var igår iaf. Lindah och jag hann inte umgås så mycket så vi ska ta igen de imorgon istället =) Och då blir de inte nå mer färg i mitt hår känner jag! Börjar få ont i huvudet!

Här har vi dagens resultat !


^^Det är de jag menar! Knallblond i botten!

Uppskattar att Lindah vill hjälpa mig fast jag tjuter och klagar varje gång haha!

Imorgon börjar min fina jobba, nu kommer de bli ensamt här hemma, plus att jag inte kommer ha någon bil =(
ska iväg och gymma med Erika runt 11 tiden imorgon, ska bli skönt att köra igen! Ska dock fråga om jag kan pausa det, känner att för tillfället har jag inte råd dessutom när de fina vädret kommer vill man röra på sig ute! Men får se hur jag gör!

Nu blir det Vampier Diary :D Älsklingen är på bio med grabbarna för att titta på fast and furious 5 =)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0