Hej hej

Gårdagen var en hemma dag. Mysande och fipplande och lagande =)

Chrilles Moster med man och barn kom över samt vovven. Jonas skulle kika hur vi bodde, dock var de inte särskilt vackert här hemma eftersom vi inte var förvarnade haha men men.

Jag gick över till Kim med Erika för att titta på finalen i hockey, Sverige-Finland. Matchen började segt, andra perioden gjorde Sverige ett ynka mål, sen när de var några sec kvar av den gjorde Finland mål! Jag lovar att Kent Jinxade hela skiten, för när Sverige gjorde sitt första mål så sa han "nu har vi guldet"! Man ska aldrig säga så, för vi alla vet hur de gick i tredje perioden! JAg satt och svor åt kent och gick även hem innan matchen var slut! För då stod de 5-1 till Finland!  Så ja kvällen slutade inte de bästa!!

När jag kom hem så låg min fina och sov, så jag satte mig i köket och pratade med Silvia en stund. De var riktigt trevligt med tanke på att vi inte har pratat på bra länge :/

Snart ska jag förhoppningsvis orka städa lyan igen >_<

Btw nu är mitt hår fint :D Den färgen jag ville att de skulle vara :D Kommer knappt ihåg hur jag såg ut som brunett hahaha!

Från orange och brinnande

Till ljus orange/brun och blond hårbotten

Till slut blev de "surfblondt" Mer brunt är blondt. De är inte denna färgen som på bilden men nästan :P Orkar bara inte ta en ny haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0