Gokväll

Har precis pratat med underbara Lina på Skype en stund. Alltid lika flummigt, sen är de ju så roligt att jag kan få se henne också även fast hon bor så långt bort! Alla borde använda skype ;)

Sitter för tillfället och tittar på plastikkirurgernaa 90210. De sensurerar bröstvårtor och sånt men inte när de skär i allting och när man ser in i brösten och köttflamsor som de klipper av och grejer. Då skulle jag hellre se stjärtar, snoppar och bröst kan jag säga.Fan va jag har klagat på tvn idag, jag kan ju byta kanal men de gör jag inte :P

Min älskling kommer hem snart förhoppningsvis! Saknar honom. Så mysigt om kvällarna när man ska sova =)

Imorgon ska jag iväg och fixa till mitt hår ytterligare! Bättre att få de överstökat känner jag, så om de inte blir bra så vill jag bli brun till helgen igen!

God natt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0