God natt...

Snart så.. Jag får inte ha för vana att sitta och vänta hem Chrille, för när han väl kommer hem så blir jag pigg.. Dock kan jag fortfarande gå och sova för han är inte hemma än men jag har ingen lust med de ;)

Igår satt jag och försökte vara smartare än en femteklassare! Men vafan de gick inte! Så när Chrille kom hem så gjorde vi de tillsammans och då lyckades vi efter typ 10e försöket eller nått haha


Jag skojjar inte de var svårt! Tror inte ens att jag kunde svaren när jag gick i 5an.

Tittade på BB nyss. Fan va man kan ha kul åt de! Sitter verkligen och skrattar på riktigt även fast jag är själv.


Ne nu ska jag ta och stänga av den här platta "burken" och invänta min fina =) Måste ju fråga hur dagen har varit :D God natt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0