God kväll i kväll

Idag har de varit en far o fläng dag!

Duktiga jag diskade faktiskt, mer än så kände jag inte för.


Har varit hyffsat sur hela dagen pga matchen igår! Vet inte varför men tror de har nått med att jag är dålig förlorare att göra =/

Var hemma hos Chrilles mormor och morfar idag. Chrilles morfar var så snäll och fixade vår bil! Jätte snällt av honom! Efter de åkte vi hem till Ninna. Där var vi inte särsilt länge dock..tyvärr hade varit mycket trevligare om vi kunde varit kvar längre men vi skulle handla, sen skulle jag hinna laga mat innan de blev för sent :/ Men får planera in någonting snart!


Nu ska jag packa ner min mat till imorgon och sen lägga mig med min fina =)
Sov gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0