God förmiddag

Hoppas på att denna sag blir lika fin som gårdagen :)

Helgen var otroligt rolig! Parte på högsta grad samt trevligt att umgås med familjen på morsdag.

igår var Lindah över hit, vi satt i solen och åt en sallad. Var riktigt gott och skönt med värme.
Senare åkte vi ner på stan och hjälpte Isabell att hitta en brudklänning, tog några timmar. Men kan tänka mig att när de väl gäller så tar de tid. Jag vart förvånansvärt inte ett dugg sugen på att gifta mig även fast vi stod bland en massa vackra klänningar. Men men de är mycket man inte är redo för =)

Idag har jag inga planer, försöka få tag i min arbetsgivare ang skattetabeller är väl prio ett sen va vi hittar på efter de återstår att se =)


Mina fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0