Zumbaa

Fyfan! Vi åkte iväg till gymet till halv 6. Fyfan har inte svettats så mycket sen spinningen. Jag höll på att dö. Fattade först ingenting har absolut ingen kordination i kroppen för fem öre. Sen skulle armar och ben kopplas ihop i olika rorelser blaaaa jag skulle inte vilja se mig själv dansa. Jag kom fram till att den dansen ska utföras på fyllan när man inte fattar hur dålig man egentligen är. Men det var riktigt jäklarns kul måste jag få säga! Blir absolut fler gånger.
Grymt jävla skönt var det att duscha måste jag få tillägga! Blir gym på fredag innan vi ska kalasa med Jessica :D




Sen vill jag konstatera att de blir en baby bom i sverige i år. Nej jag är inte gravid men jag hör någon ny varje dag som är det. Grattis till er =) Eller så känns de bara som det just för att man kommit upp i den åldern där alla skaffar barn :/?


Kommentarer
Postat av: Lindah

Ar det där ni har!? Hur mkt kostar det!?

2011-03-14 @ 20:15:00
URL: http://swedeshavemorefun.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0