Träningsvärk

Vi tog de lugnt sista tiden igår. Åt upp resterna av maten, gick iväg inhandlade lite fika ;) Fick ju lite klagomål av mina två kära igår när de var på besök att vi inte hade nå fika bröd. Tog åt mig lite så nu har vi köpt hem kakor och bullar. Tyvärr är jag inte lika duktig som Frida och bakar eget, men de kanske kommer de med.
Vi kikade även på lite film i sängen som vi även somnade till.

Nu när jag vaknade hade jag ont i varenda kroppsdel! Fyfan! Skojar inte, har även ont i käken, dock inte lika ont som igår..Eller tur är väl de, min kära knäade mig så att käken slogs ihop inte det skönaste :/
Träningsvärk i högsta grad kan jag lugnt säga, undrar hur alla andra mår idag? hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0