Torsdag

Hello, nu har vi äntligen fått internet igen. Hade ju som sagt strul med vårat förra bolag som vi använde så vi bytte helt enkelt. Glad är jag för det! För de förra lovade oss 24 och vi fick 8. Detta lovade oss 25 och vi har ca 30. Underbart! Tele nr har vi bytt för tillfället tills vi får vårt gamla överskickat. Så att ni vet ;)

Lindah var hos mig i tisdags. Vi satt och spelade Harry potter! Fyfan va vi garvade. Jag vred och vände på mig! har inte skrattat så mycket sen Turkiet med Sofia! Jag hade seriöst kramp i magen! Att harry potter kan vara så jävla roligt de trodde jag aldrig.

Igår så gjorde vi inte så jätte mycket. Åkte iväg och tränade mot kvälls slaget. Då¨skriver mamma att hon kommer över på en kopp kaffe! JAg trodde jag skulle dö! De var så j ävla stökigt här hemma så jag skämdes öronen av mig. Chrille satt hemma ovetandes han med. haha han skämdes nog han med. För mamma började ju städa ganska omgående! >_< Aja tack iaf. Pappa kom och hämtade oss. Sen kom även han över. Bjöd oss på mat. Mumma de blev en kebabpizza. :P

Igår kväll så ringde jag Chrilles mamma för Lindah hade berättat att de var loppis på ABB arena på söndag, så tänkte kolla om hon ville gå. Vi pratade i över en timma. De var riktigt trevligt. Chrille tyckte mindre om det. Men han sitter och pratar minst lika mycket med mina föräldrar så de så.

Idag kom Timi och Milos över på lite fika. Kim var också här. Vi satt och pratade lite jobb och annat skit. De var riktigt trevligt. Ska planera in lite mys pys med dem till nästa vecka.

Nu ska jag ställa mig och laga mat för de kommer en hel armé och äter här. Puh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0