Streeeess!!

Hatar att stressa! Råkade slockna vid tvn, så de blev inge duktigt städande medans älsklingen sov utan de blev kompany med honom! Jävla skit, vaknar väl till runt tre. Vi halv fyra ställer vi oss och ska diska! Vi hjälptes åt och ändå tog de en halvtimme! Puh fan lyckas vi?

De var då stressen tog över, skyndade mig för att logga in på internetbanken och lägga över pengar, men loggade in på fel konto 3 gånger! Fattar inte va jag höll på med?

Fia ringde och sa att hon inte kunde komma. Förstår henne med tanke på hur de ser ut utanför! Skulle inte heller vilja köra med en bakhjulsdriven i detta väder! Tråkigt bara! hade sett fram emot de :/

Åkte iväg och hämtade Erika på jobbet, glömde handla de jag egentligen åkte dit för! men sprang in i butiken igen! haha Erika berättade sen att kassörskan hade sagt att de låter som att vi är familj hahah vet inte om de är bra eller dåligt hahaha? Efter de bar de av till Hälla för att shoppa lite sprattelvatten till ikväll :P

Snart ska jag väl börja med maten så att man kan dricka utan att bli full av en klunk! .P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0