Städning

Jag vet faktiskt inte vad som har flygit i mig på sistonne. Hemma i kumla städade jag aldrig, jag hatade att städa. Eller ah mitt rum iaf. Men här då får jag fnatt så fort de ligger saker framme. Jag blir tokig. Jag undrar om de är just för att vi är två som bor här, o lämnar jag saker framme så är de inte bara mig folk tittar på utan honom med :/ Aja mamma vart iaf förvånad ävn mormor när jag berättade att mamma hade blivit det! Haha Synd att man inte tog ett kort på hur de såg ut hemma i kumla för att visa skillnade nu :7

Snart kommer min kära Pappa över hit =) Blir alltid lika glad när dem vill komma på besök :D
Han ska köpa med sig ooooh dooonatshhhh :D



Oh de är ju sååå gott :D Spec dem med choklad på :D ah nu kör jag med homers replik igen haha tur att ni inte hör mig haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0