Skype

Har precis skypat med min kära släkting. Alltid lika kul. Tycker att det är riktigt häftigt att jag kan se dem fast dem sitter 300 mil härifrån. Känns som man sitter i samma rum. Vi satt och pratade en massa strunt och lite skit. Gud va jag saknar dem :/

Nu sitter jag och lyssnar på spotify. Massa gamla godingar som james blunt och annat smått och gott. Blir lite ledsen att jag bara har begränsat med tid varje månad =( Men men får väl vara glad att jag ens har de :P

Sitter även och sjunger med haha ibland är jag rädd att någon sitter och skrattar åt mig på andra sidan väggen. När Chrille inte är hemma passar jag ju på att sjunga ur mig lite :P De tycker han tydligen inte om. Men fan de är pinsamt att sjunga när folk hör :P haha ni ska höra mig haha nerå men ibland blir de fjoll sjung och ibland ett försök till seriöst. Tycker lite synd om grannarna hahaha! De finns dusch sångare, jag är en ensam hemma sjungare hahaha Längtar tills Lindah hör av sig så att man får sjunga ur riktigt ordentligt =)

Haha tittade på 101 sätt att åka ur en gameshow för ett tag sen, jag höll på att garva ihjäl mig. Haha Jockeboy från kungarna av tylesand? Var med och sket på sig hahaha Chrille garvade så han grät.
Ta en titt vettja!
Btw är de bara jag som tycker programledaren är lik ola på rix fm?


Hah in your face! när jag letade efter dessa bilder så jag att jag inte alls var ensam om detta! Dem på Rixfm hade lookalike dag. Folk brukar säga att "ne dem är inte alls lika". Men nu är jag inte ensam :D
Ser ni vem som är vem? hahahha
Nu ska jag sätta mig och sjunga lite till :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0