Onsdag

Fan va svårt de var att somna igår. Känns som att man faller tillbaka på gamla rutiner :/ Så jävla mycket att tänka på nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. piss jobbigt! Fick även hem elräkningen idag haha japps, inte så kul men den kommer inte vara så hög framöver för de var startavgiften som kostade. Dem jävlarna vet väl att man inte använder så mycket i början så då skickar dem på en, en fet startavgift istället!

Just nu känner jag mig lite halft utnyttjad, vet inte varför..Eller jo de gör jag men vafan.

Just nu håller jag på med tvätten och låg och solade på min soffa :D Öppnade balkongsdörren och la mig. Fan va skönt de var :P Ah dock fick jag ingen färg men skönt var de :P

Älskling är i skolan idag :P Eller kurs och jag ska väl snart börja med maten.

Ne nu ska jag ner och ta ur handtvätten. Äntligen kan jag tvätta mina bhar, har kört en dags användning på dem för att de inte ska bli skitiga hahaha aja hoppas bara jag gjorde rätt=)


Längtar, längtar, längtar!!

Kommentarer
Postat av: Lindah

då är det ju snor dyrt!!

2011-03-18 @ 12:48:36
URL: http://swedeshavemorefun.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0