Nix

Btw jag har nixat hemtelefonen! In your face mohaha va så kul i morse! Telefonen ringde och jag hade glömt bort att jag nixat den, jag brukar ju köra med att inte säga nått när jag lyfter på luren ibland för att se om de är försäljare eller ej, tills någon säger hallå, o är de en telefon försäljare lägger jag på haha men men iaf, så ringde det och jag klev upp, lyfte på luren helt tyst satt jag och väntade, en bra stund också! Sen till slut hör jag hur en kvinna säger hallå, trött som jag var sa jag hallå tillbaka. Då var de min skola från i somras hahaha jag höll på att garva ihjäl mig av den pinsamma tystnaden, jag lovar de var nästan tyst i en minut hihi busigt av mig.



Bilden har jag snott hihi




Aja de hände ingenting ikväll. Min kusin hade tydligen ätit för mycket så han viste inte om han orkade umgås :/ Så de blev en hemmakväll med film.

Kommentarer
Postat av: simone

hehe söt bidl :)

2011-03-12 @ 10:07:10
URL: http://simoneh.se
Postat av: bigi

Tack, dock vet jag inte vilken du menar :P

2011-03-12 @ 14:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0