lyxfällan?

Satt och tittade på Tv3play nyss. Man blir helt chockan över hur långt folk låter det gå. Vist jag kan känna ibland att fan, ta ett lån och leva livet, just för att man måste hålla så hårt i pengarna för att de ska gå ihop. Men jag vet också att de skulle jag aldrig göra! Leva ett liv där ingenting man köper är ens eget? Inte ens maten du stoppar i dig, ne fyfan. Om jag någonsin får för mig att göra sånna dumheter så ska jag fan klippa av mig mina fingrar!! Ok om man tar lån för att köpa ett hus eller bil fine de går jag med på, men att ta ett lån för att man inte kan betala räkningar och ta ut extra pengar för att kunna bjuda kompisarna på fika eller vad som helst är inte ok i min bok!

Tur säger jag att jag har sådanna förldrar som jag har! Dem har lärt mig bra!

Min kära kusin ringde mig för en liten stund sen :D Jag vart helt chockad. Kanske ska över dit ikväll, de skulle vara trevligt att träffa honom, det var ju som sagt ett tag sen =)


Mitt bidrag
Om du redan har röstat  te.x. igår, så gör de faktiskt ingenting för du kan rösta hur många gånger du vill på samma bidrag fast inte samma dag dock ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :)



Var med och tävla på skrh.blogg.se om att bli veckans blogg !

allt som du behöver göra är att kommentera inlägget ! :)



Lycka till / skrh.blogg.se



fin blogg btw! :)

2011-03-11 @ 19:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0