Kväller

Tjenixen. Jag har upptäckt att jag är riiiktigt glömsk! Fan de gamla vanorna börjar komma tillbaka! Skit också..
Typ att jag bjuder in folk fast jag har planerat annat.  Eller att jag får mobilen i handen för att inte glömma den, lägger den på hatthyllan när jag klär på mig och går ifrån mobilen! Gah a är de för fel på mig!

Aja var över till Erika som bjöd på goda pankakor :D Tack för dem :D

Älsklingen och jag tog ääääntligen tag i den där jävla städningen! Fyfan! Jag skämtade inte om att de blir dammigt på en dag! Så därför stod jag nu och damsög eeextra länge!
Tog även tag i att ringa en massa viktiga samtal och betalade även räkningar. Pappa kommer inte bli glad för de var en av dem som inte var särskilt rättvis, men jag känner att vafan, bäst att betala än att få problem.

Imorgon ska vi till kumla, ska även försöka åka till min kära fia en sväng. Har bara varit hemma hos henne en gång och de var när jag hjälpte henne bära in lite saker. Dock har jag inte umgåts med henne själv sen jag flyttade ifrån sala =/


Med de tror jag att ja säger god natt. Ska borsta håret och lägga mig för att läsa lite innan John Blund knackar på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0