Kumla

Då var man ute i kumla igen då=)
I morse kunde jag inte vakna. Tror att de var för tyst eller nått. Låg och sov när baby kom hem, plus att jag sov ännu längre! Tror jag vaknade vid ett! Fan vilket dåligt samvete jag hade över Pici då! Men hon låg och sov, så de var nog ingen fara, va ju ut med henne sent igår.
Sen åkte vi till ÖoB för att köpa mina efterlängtade salt och peppar kar. Så söta. Åkte till kumla efter att vi tankat bilen, la in en maskin tvätt sen åkte vi till kära Fia. Hon hade fått de så fint i hennes lägenhet! Och lilla Zimba var ju så söt! Vi satt och pratade en stund, jag visade mina spöken som jag köpt och hon ville också ha sånna, så hon fick dem av mig. Dock kändes de lite knas med tanke på att jag sa priset haha men de är tanken som räknas. Så jag bad Erika köpa nya åt mig med tanke på att jag ville ha sånna jag med. Dock kommer jag att få miffosar men de är lunt jag är ju inte perfekt jag heller :D
Åkte hem efter en stund av skitsnack. Plockade upp Ida från biblan.
Vi satt och tittade på lite resor, oh va de skulle vara skönt att få åka bort till värmen ett tag!  Men men de är ju önsketänkande just nu, men nån gång så =)
Nu ska jag gå ner och fixa tvätten om den är klar! Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0