Klockan?

Usch de var inte skönt att vakna i morse! Råkade vakna av mig själv vid 10 i 9. Och då var klockan egentligen 10 i 8! Fyfan! Fast jag var ovanligt pigg.

Blev upplockad av Chrilles mormor , morfar och mamma. JAg skulle följa med på loppis och kolla om jag kunde hitta någonting. Hör och häpna de gjorde jag faktiskt :D Vi har ju två lasse åberg tavlor i vardagsrummet så köpte tre till till köket :P Diskställ, underlägg, den där saken som jag ville köpa på ikea som man klistrar på väggen, hela taco sätt en bok och en everest jacka. Allt de för 295:- Hittade fler tavlor men kände att nä så stora tavlor vill jag att Chrille ska vara med och välja ut. De var också lasse åbergs skit fina. Men men man måste ju ha nått att önska sig också =) försökte kolla efter en micro men kom på att jag inte vågar ha en begagnad igen efter vad som hände igår >_<

Idag blire heldagsprojekt med att städa lägenheten tror jag! De börjar bli rörigt. Jag förstår inte hur fan man alltid lyckas att stöka till så förjävligt!! Dessutom så blire värdlens jävla dammtussar överallt! På en dag ligger de där igen! Fan lär ju nästan ha damsugaren igång dygnet runt :/

Tänk på hur stor en mugg är innan du säger någonting!!
Bara vi inte får sånna här jävlar!! uhuhu jag ryser fortfarande när jag ser bilden! Känner nästan kvällningar! Den är enoooorm!!! BLÄÄÄÄ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0