Hjälp

Fram tills nu har jag faktiskt kännt att ja men barn är väl nått man vill ha i framtiden. Men just nu vet jag fan inte! Tror jag ska låta bli att titta på sådanna program!

Jag missade när de gick på tv för hade besök av dennis kombo, vet inte hur hennes namn stavas så jag skriver inte det så är de ingen ska skedd =)
Dennis kom även över och vi titta på en riktigt bra men helknäpp film.

När dem gick så valde jag att titta på en unge i minuten men jag ångrar fan att jag tittade på det. All den smärta som de kvinnorna har känner jag att de vill jag inte genomlida. Jag förstår mycket väl att de går över när barnet kommer ut, men man kan aldrig veta hur länge? En timme, två ,tolv? Ligga och ha ont så länge och samtidigt inte veta hur allt kommer att gå. Som med hon som verkligen inte ville göra kejsarsnitt men fick de iaf. Jag började nästan gråta av förtvivlan.
Ne detta var nog bara ett tecken på att jag verkligen inte är redo för någonting liknande. Om man någonsin är de, tror inte nån är de riktigt...O sen att man går igenom det igen vid ett till barn..Ne nu ska jag sluta innan jag sårar någon.

Jag känner bara att jag önskar min kära vän all lycka i världen och att allt ska gå bra!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0