hej igen

Som Erika sa så kommer alla dåliga saker i tre! Undrar om hon *Jinxade mig då =(

Var iväg till Farfar ensväng idag, när jag kom dit var han hur pigg som helst, sen sa han några ord ord som jag inte kunde urskilja. Sen somnade han. Han hade ju frågat efter mig igår tydligen, så jag vet inte om jag gjorde honom lugnt och han somnade :/ De viktigaste var iaf att han kände sig bättre!

När vi kom hem pratade jag lite med mina kära päron.De är nere på bal i halmsta. De var trevligt. Känns som att sen jag flyttade så har jag fått mycket bättre kontatmed dem än va jag hade när jag bdde hemma. De är nog till och med så.

Under eftermiddagen ringer Chrilles kusin mig och frågar om receptet på maten som jag bjöd honom på. haha ganska kul:P  Så jag gav honom de sen skämtade jag om att de skulle bjuda på mat. Så de gjorde dem också haha. Så vi åkte iväg dit och blev bjuana på käk.Sen bastade Jag, Chrille, Mange och Tommy. De var riktigt trevligt men riktigt jävla vaaaarmt. Jag tycker egentligen inte om att basta menmen va gör man inte för kärleken.

Vi stannade kvar en stund och tittade på tv innan vi åkte hem.
Chrille gick dock iväg till enkompis och jag gick hem. När jag väl kom in kände jag mig fruktansvärt sugen på popcorn så jag gjorde lite. Skulle jag dock inte ha gjort >_< Hela micron lät som om den skulle sprängas förfan! Ah skrek jag själv här hemma och stängde av, drog ur alla sladdar och ringer chrille.
Fan man har ju blivit så beroende av micro jäveln. Hur gjorde de förr i tiden när de skulle värma på maten? Bu nu blire ut på jakt efter en jävla micro igen >_< Hate it!

BÄSTASTE
Kändes som att den här bilden passade perfa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0