Godmorgon

Jo god morgon gott folk!

Igår gick jag hem till Erika, kom lite tidigt och hjälpte henne lite granna med maten. De blev spett med pommes och sallad! Riktigt gott. Carro kom över även hon. Vi satt och skvallrade lite sen var de schlager. Jag kan ju säga att andra länder satte ju ribban? Jag trodde lixom att denna omröstning handlade om vad sverige ville. Ok om man satte p. så att man ungefär viste vad de länderna tyckte, men inte att dem skulle räknas med på vad svenska folket ville? Ne jag var skitsur! Dem förstörde festivalen. Snart kommer folk inte vilja se dedär nå mer. Dåliga programledare och utdraget. Ne nu är jag sur..Btw de var Erik Saade som vann...Isf hade jag nästan sett honom vunnit förra året med man boy..


'Var glad så länge de varar ;)

Efter Girls night in, så bar de av till jobb. Jag hann inte se resultatet innan jag skulle åka.
När jag kom till jobbet minglade det av singel tjejer och killar med små hjärtan . De var så roligt att se. Vi hade nämligen en tävling.( Det var några tjejer som arrangerade detta). Det gick ut på att man skulle hitta samma nr på de motsatta könet som man själv hade på sitt hjärta. Så kunde man vinna priser. De fanns även en raggningsrepliks tävling. Den lådan hade jag velat öppnat och läst! Kan tänka mig att de var riktigt roliga.
Jobbet över lag var skit kul! Den nya bartendern och jag kommer jätte bra överens! Skit kul!

Skjutsade en kollega till milles för han var hungrig, sen åkte jag hem. Var akut..Mer säger jag inte haha! Väl hemma kikade jag lite på tv för att varva ner. Sen la jag mig på älsklingens bröst och somnade ganska omgående! Stackarn, lär ju inte ha haft någon känsel kvar.

Nu sitter jag och gör ingenting. Är fortfarande lite seg, gick ju och la mig halv fem trots allt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0