God morgon

Äntligen vaknar jag i hyffsad tid. Ringde ett av samtalen som jag skulle göra och behövde inte ens sitta  ikö :D underbart, hade förväntat mig att få sitta allt mellan himmel och jord, eller nej men minst en halv timme. Dock skulle jag ha gått upp tidigare för att ringa ett annat samtal. Men de har jag channsen att ringa även på eftermiddan. Jag kände också att de är måndag morgon alla ringer väl förmodligen samtidigt. Man måste vara lite smart :P

(samt lat :/)

Vaknade flera gånger av att jag hade mardrömmar, kommer inte ens ihåg om jag sa nått när jag väl vaknat. Allt är så suddigt, men jag vet typ att det var nå trollkonster involverade och spökliknande saker. För när jag vaknade och trodde Chrille sov så kunde jag inte somna om för var rädd att nått skulle komma och ta mig. Sen hör jag hur tv:n slås på, då är han tydligen fortfarande vaken. Tycker synd om honom som inte kan sova om nätterna =/ Önskar att de fanns någonting jag kunde göra!
Hatar mardrömmar :/De bojkottar vi!

Just ja, igår beställde jag en Fotobok från Photobox. Eftersom min blev nästan två månader försenad så fick jag beställa en ny helt gratis. Alltså jag skämtar inte. jag skrev till dem och bad dem skicka efter tre gånger!! Jag beställde långt innan jul för att dem skulle hinna fram. Beställningen hade skickas från dem den 3:e december förra året och kom inte fram till mig örns i slutet på januari :/ jag fick dock hem två stycken. Tror den sista kom fram i tid, sen hamnade nr 1 eller 2 på vivt ner till tyskland sen hittade dem hem till kim. hade nästan hoppats på att en till skulle hitta fram så vi kunde fått en varsin men ack :/ Haha aja jag hoppas på att denne kommer fram i tid =) För dem blir riktigt fina =9


Som tur är sparas allt på kontot så om jag vill kan jag skicka efter en till. Denna gång gjorde jag en ny. bilden är på den gamla =)

Vid ett ska jag köra ner min fina till stan, för han ska på nå möte som bara ploppade upp, får se vad de handlade om, sen senare ikväll ska jag och Erika pröva på lite zumba :D Låter riktigt sköj :D

Kommentarer
Postat av: Lindah

Nej då hade jag ju varit konstant snorig och nysig, och ingen feber hade jag haft då heller.. detta e någe annat.. men det är ju den årstiden.



Jag vill också prova zumba! Berätta om det är kul!

2011-03-14 @ 12:54:15
URL: http://swedeshavemorefun.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0