God kväll

har nyss följt kära jessica till dörren, Chrille fick följa henne till bilen för jag tycker inte om att gå ensam i mörkret :/

jag och Jessica satt och pratade en massa strunt i köket medans grabbarna satt och pratade/sov i vardagsrummet.

Pratade även med mina kära föräldrar på skype, så mycket trevligare än att sitta med en lur. Får man iaf se dem.

Jag har verklilgen varit helt jäkla lost idag. Glömmer saker efter bara några minuter :/ Blää vet inte varför!

Gjort ganska mycket idag samtidigt som jag inte har gjort ett piss :/ Imorgon blire dock en tripp till Kumla för att gratulera min kära mor!! <3

Ne nu ska jag ta och titta på bad boys 2 :D

Kommentarer
Postat av: Lindah

Ååååh vad roligt!! :D

Ja men dem pengarna på ett helt år är ju knappt nått i månaden om du skulle dela upp det. Sjukt billigt!

2011-03-17 @ 11:50:18
URL: http://swedeshavemorefun.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0