Fredags mys :d

Vaknade av att Bredbandsbolaget ringde mig. Eller ah dem gjorde så att jag satte mig upp, men Chrille och Erika var snälla nog att skicka sms till mig först haha. Bredbandsbolaget hade inte goda nyheter. Väcka mig med sådanna nyheter är inte bra blir tydligen otrevlig. Skrek åt stackars, det är ju inte hans fel för han är bar teknikern som hittade felet. Men är förbannad för att ingenting funkar som de ska! Har haft problem sen dag 1! Morr!!

Pappsen ringde när Chrille kom hem om att han behövde lite råd om vilken dator han skulle ge mamma i födelsdags present. Han hade redan valt ut ett par men han viste inte vilken. Så efter att vi hade varit på banken och sedan släppt av Erika på Jobbet följde vi med pappsen till MediaMarkt. Där hittade vi en jätte fin Rosa dator till mammsen. Pappa som är så duktig att kolla upp priser sa att han hade hittat exakt samma dator på NetonNet för mindre. Dem kollade upp det och mycket riktigt så var den billigare där. Så vi fick datorn för de priset som var på netonNet haha kära pappsen. Men man ska ju alltid kolla upp sådant annars kan man ju bli lurad .P

På vägen hem bjöd han på en kebabrulle till frukost. Dock såg den godare ut än vad den var :/ Inte gott med kebab när man inte ätit någonting :/ Efter några tuggor blev de typ fullt i magen. usch! Men tack iaf pappsen. Tanken som räknas.

Ska iväg och träna med Erika idag, om jag hinner. Lägenheten ser ut som bajs och vi ska festa ikväll samt få besök imorgon! Så känner att jag vill få de klart idag så slipper jag skämmas imorgon. Även idag då, för Fialotta kommer hit. Ska låta maten lägga sig till ro i magen sen ska vi väl börja. Ska låta kärleken få slumra en stund men sen så. Så får tänka på saken med träningen. För känner att de kommer bli svinstressigt sen när vi kommer hem om jag ska hinna städa, duscha och fixa mig. Dock har jag ju två timmar på mig men hatar när de är så tight med tid :/

Ne nu blire toabesök! Kebabben ropar hahahahha


Grattis till Jessica som fyller 25 idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0