Fredag

Fick hoppas in och jobba igår, jag hade så fruktansvärt roligt! Det var inte mycket folk men desto mysigare var det. Alla satt runt baren och hade det trevligt med oss bakom baren. Vi kastade plast flaskor och trixade med is och jag vet inte vad, men fan va kul de var!

Vi stängde runt halv 1, fick skjuts hem av vår kära kollega, det var riktigt snällt med tanke på att jag gick ner på stan och hade inte lust att gå hem så sent :/

När jag väl kom hem var jag helt slut, jag var så jävla trött att jag inte ens orkade röra mig från soffan till sängen och då är de inte ens 2 meter! Tog mig en natt macka för var as hungrig sen la vi oss i sängen, efter att ha tittat på en ganska bra film =) Somnade på stört nästan. Älskling dock somnade inte föränn vid 7 i morse! INTE BRA!! Han väcker mig på morgonen för att säga att han inte kan somna >_< Sen när vi väl somnar runt den tiden så vaknar vi inte föränn vid 2 på eftermiddan! Hmm mindre bra! Usch och klockan är redan halv fem! Jag får panik har inte hunnit med någonting idag och ska snart iväg och jobba >_< GAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0