Fredag hela veckan

Mjo, vissa jobbar vardagar och är överlyckliga när helgen kommer. Just nu så är de fredag för mig varje dag. Förut var en fredag måndag för mig. Besviken? Ja! jag vill ju jobba! Trött på att gå hemma!

Igår var en trevlig dag till att börja med, sen ringde pappa och frågade om jag ville följa med till Farfar för han ligger på sjukhuset! Infektionskliniken :/ När vi kom  dit var de mycket allvarligare än va vi kunde tro. Han har blodförgiftning och ligger bara och skriker. Han har legat där sen i måndags och vi har inte vetat någonting. Det kändes sjukt jobbigt att se honom. Dock var det värre att gå därifrån. För när vi kom ut så började min papi att gråta, då kände jag att jag var tvungen att vara stark för honom. Det är så jobbigt att se min pappa ledsen :/ Dessutom är de bara framför mig som han öppnar sig så. Det är inte jobbigt på ett dåligt sett..Ja ni fattar vad jag menar, vilken förälder vill se sina föräldrar ledsna?

jag hörde av mig till min kusin igår, för viste inte hur mycket info han hade fått, så jag erbjöd mig att köra dit honom. Men nu ska hela familjen dit så jag kanske tar skjuts av dem. vill ju träffa min Farfar så mycket som möjligt nu...man vet ju aldrig...Man hoppas ju på de bästa iaf. jag vet att jag inte haft så bra kontakt med honom de senaste åren, men de är för att han inte alltid varit sitt bästa med mig. Men de gör inte att han inte fortfarande är min farfar.

Ska åka iväg och träna med Erika om ett tag, funderar på att köra kondition idag. Måste få upp flåset :P
Ska ju bli biff :P

Kommentarer
Postat av: Lindah

Vingardium Leviosa! =D

2011-03-25 @ 22:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0