Förbannad

Jag bir så jävla äckligt förbannad på mig själv!! Jag vaknade kvart i 8 i morse och var hur pigg som helst. Kände att nu jävlar kommer jag kommer upp. Istället ser jag hur Chrille har kommit ur duschen för att han inte kunnat sova och ska gå och lägga sig. JAg ber honom att ringa ett av samtalen eftersom han pratar mycket bättre än mig! Men icke han la sig ner och somnade. De jag är förbannad på de är att av trots så la jag mig och sov igen! Jag är seriöst inte glad på mig själv någonstans.

Istället vaknar jag för ca 20 min sen. Eller jag har vaknat ett par gånger av att hemtelefonen har ringt, först var de min skola från i somras, sen var de erika, sen erika, sen erika och nu pappa. Men för varje gång jag pratat klart har jag gått och lagt mig igen! Pappa hade världens prat med mig och nu känner jag mig gråtfärdig! Skönt att jag ska åka och träna strax! Orkar inte sitta här nå mer!

Som sagt de blir träning snart sen så blire väl att ha skit tråkigt!!! Vill inte jag vill inte :/

Mjo önskar de vore så faktiskt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0