..

En av dem jobbigaste sakerna är faktiskt att få höra att ens vänner inte mår nå bra! Man gör sitt bästa för att förhindra de, men de händer ändå! Så nu får man finnas till ännu mer! nu hoppas jag bara att jag finns till, tillräckligt mycke! Hoppas att du mår bättre snart! <3

När vi skulle åka iväg på lite ärenden idag så backar min kära ut bilen. Kör två meter, stannar, kliver ur, sätter sig i bilen igen och backar tillbaka! Ja om inte förra veckan slutade tillräckligt dåligt så har den här inte börjat bättre! hela däcket åkte av fäljen! Vi har fått punka! Jävla skit! Har ingen domkraft, inget reservdäck och man får inte sätta på sommardäcken ännu! Nu känner man sig fast. Vi kan inte åka någonstans och bilen måste vara borta till i helgen! Great!
Som tur var fick vi låna kims bil, så vi kunde åka och göra dem sakerna vi skulle.

Vi handlade lite på vägen hem också och Chrilles kusin var förbi här en sväng med oss. De blir thaimat idag känner jag! Dock inte ett dugg sugen på att ställa mig och börja med den.


Lilla pärlan varför ska du krångla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0