Dator fri helg

Nästan iaf.

i fredags var de ju partey hos kära Jessica som fyllde 25. Det var inte många men desto roligare. Vi satt och pratade strunt och drack i takt med de. Min kärlek gick hem tidigt :/ Han var väldigt trött så jag fick vara kvar ensam med gänget. Erika och Kim var också kvar. Runt 12 tiden drog vi ut till BMB. För första gången så tappade vi inte bort varandra. Erika var så snäll och bjöd mig. Uppskattar det verkligen. Dock hände de lite insidender som inte alls var roliga :/ Men i de hela så var kvällen riktigt lyckad. Mina öron pep som satan, alla skrek i dem! hahaha Ont gjorde de också ska jag säga!

i lördags fick vi besök av Chrilles Mamma, bror, moster och kusin. De bjöds på fika och trevligt prat. När de åkt hem så såg man att de hade lekts här hemma haha.
Runt 7 tiden på kvällen åkte vi hem till Kumla för att fira kära mamma ennu en gång. Där bjöds de på Tacos. mumma!

När vi åkte hem tod vi med oss kära Pici hit så jag har en orsak att gå lite. Skönt!

Idag var jag uppe med tuppen och var på en lång promenad med vovvsan. Någonting hon förmodligen inte har fått på ett tag. Snart ska vi gå till hälla för att köpa fettismat till Pici. Den enda maten hon äter ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0