underbara

Att man har riktigt goda vänner är riktigt sällsynt! För att hitta en riktigt bra vän får man leta i en höstack! Jag är så lyckligt lottad när det gäller den biten!

Fick höra några riktigt rörande ord idag som fick mig att nästan gråta!! De finaste orden jag hört på bra många år!

-----

Vart lite fredagsmys och lite sappanden mellan de olika kanalernas utbud! Jävla skit de visas på tv på Fredagar! BOJKOTT!! Saknar BB!!!! Då hade man iaf nått att se fram emot!!

Nu ska jag ägna lite tid åt min fina! Hoppas ni har haft en bra fredagkväll=) Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Lindah

Jag läste din blogg nu :D Love you BUB ;)

2011-06-18 @ 00:11:26
URL: http://deepsuperficialities.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0