Torsdag

Tjabba tjena!

Igår så var de riktigt trevligt, eller ah inte kanke i början av dagen för då var jag helt ensam här hemma med kissekatten! Men sen när Lina och Daniel kom hem så hade jag lagat mat till dem och diskat :D Snälla jag :D
Sen gick vi ner till köpcentret som ligger här nere och köpte YATZY! och lite snacks till kvällen!'

Vi spelade bra många matcher innan vi tröttnade :P

Sen satt jag och Lina och pratade gamla minnen! Riktigt mysigt! Som the old good times :D


Vi satt och spånade idag på hur mycket skit vi har ätit under tiden jag varit här!! Fyfan de blir tarmrensning när jag kommer hem!

Idag har jag och Lina storstädat heeela lägenheten. Samt gått och handlat lite. Lina har även blivit tokig på bredbandsbolaget. Haha så de var bara att gå ner till affären igen och sen till en kiosk för dem på ica kunde inte skicka tillbaka paketet ! De slapp sina 500 kr iaf :P AWESOME!

Snart kommer Linas Mamma och Peter med familjen, samt Madde och Staffan. Så vi ska väl åka iväg till Daniels Mamma och fixa inför imorgon!!!

För imorgon tar Lina STUDENTEN!!! Shit! De åkte förbi studenter för en stund sen och jag började nästan gråta! Fan sa de till Chrille med! Jag kommer böla när jag ser Lina springa ut imorgon! Så de blir no-mascara day tomorrow!

Ha en bra kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0