Tisdag

Idag var de riktigt kul på jobbet! Underbara medarbetare man har! Riktigt kul! Helt annan stämning än på ett visst annat ställe!!

Programmen känns lite svåra men de känns som att man kommer komma in i det när man väl får hålla på lite grann!

Lindah hade druckit lite mycket kaffe, så hon var på topp kan m an säga! Så de var en rejäl dos av flum idag! Jag själv hade druckit ca 3! Dock blev jag endast kissnödig! Det är farligt med kaffemaskiner på jobbet! Måste försöka måtta det till max två koppar! Och det utspritt under dagen! Inte direkt efter varandra!

Idag åkte även min Mamma och systrar ner till Mormor och Morfar! De blir borta i tre veckor! Hur ska jag klara mig utan min dagliga dos av mamma =( Känns jätte tråkigt!

Chrilledill skadade sig idag! Inte bra :/ Så han får egentligen max lyfta ett mjölkpaket! Men han ska åka och jobba imorgon iaf! Vi har köpt ett helt apotek åt honom så att de ska underlätta :/ Min fina!

----
Erika var över en sväng idag! Vi skulle ha tränat men de blev sent! Så förmodligen hade de inte släppt in oss även om vi hade tagit oss dit! Så vi satt och youtubade dåliga covers och låtar som liknade varandra samt DISNEYDAGS :D Vi vart helt galna! Så jävla länge sen man tittade på det! Oh underbart att få vara barn en stund! Kanske ska ha de som en vana att ha som daglig dos eller nått!


Så jävla AWESOOOOME :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0