Stök och bök

Hello i luren?? Eller nått!

Sådär då var allt bestyr klart! Helt jävla underbart känns det måste jag få säga! Köket är i stort sett skinande rent bortsett ifrån att diskstället är fullt! Kläderna är rena och torra! Ah vad jag njuter nu =)


Bortse från min stackars blomma som har stått i fönstret för länge! Den är inte glad på mig!

Tada :D Se vilken skillnad det blev! Så jävla gött!!


Super nöjd är jag :D


Chrille dill ringde och frågade om vi skulle laga mat tillsammans när han kom hem? Huh ovanligt :D Men glad blev jag :D

Har pratat med min kära Pappa och Mamma idag! Samt syrrorna! Skönt att få höra av dem ibland! Så man inte känner sig bortglömd!

Va iväg och handlade lite mjölk och snus! Först höll jag på att glömma mitt leg, sen så snodde jag nästan en penna! Fan Sofia vet hur jag var när jag va yngre! Alltid när vi kom till matsalen hade jag lyckats få med mig en penna i handen helt omedvetet! Tror att jag har penfashism eller va de nu heter! Jag skämtar inte pennor är nått jag råkar ta med mig och upptäcker de inte förän efteråt?  hmm någon lågiskt förklaring till detta kanske?
-----


Nu ska jag nog ta de lugnt och sätta mig med en skål popcorn som jag fick av Anna och Lina när dem var här :D MUUUUMS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0