Söndag

Ja nu mår man väl kanske inte sitt bästa, dock drack jag fan inte mycket igår. Men länge! Tror de är där problemet sitter :/

Jag Chrille och Pappa gick över till Lina runt 2 tiden skulle jag tro, dr blev de mat och efterrät och snaks! Så jag kan säga att kvoten för nyttigheter är fylld ett bra tag framåt!
Mot kvällen så va pappa tvungen att åka och jobba, vi satte och pratade och spelade kort. Även krocket! Kan ju säga att Lina och jag är typ lika dåliga förlorare! Men vi kom på varför vi låg sist! Alla andra lag hade en kille  sitt förutom vi! Och killar har hålvana de har oftast inte tjejer! Så när vår boll åkte in i buskarna så gav vi upp!
Efter krocketen satt vi och pratade hela natten. Gock inte och la oss föränn klockan var närmare fyra om jag minns rätt. Så ja vem kommer sova inatt? Klockan är halv ett nu och jag är nyvaken!!!

Idag var de egentligen planerat att vi skulle bjuda över lina på lunch, men nu är ju lunchen snart slut och pappa sover än :/ Så lär väl ringa till henne och kolla =)



Hahahahaha så kul man kan ha!

Kommentarer
Postat av: Saara

Hahahaha, vad rolig Krille ser ut på översta bilden!!



Jo jag har nu Comviq Smart abonemang, med samma nummer som innan :)

2011-06-21 @ 13:48:54
URL: http://moodyblues.blogg.se/
Postat av: Anonym

förlåt, CHRILLE ska det ju va ;)

2011-06-21 @ 13:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0