Sjuka samtal


Lilly Berglundskrev iBrigita Farkas
Vill du gäst blogga? :D
    • Brigita Farkas Kan jag väl :P
    • Lilly Berglund WUHU! Mailar inlogg till dig!
    • Brigita Farkas Nu är jag klar :D
    • Lilly Berglund Tack! Ska läsa nu :D

    • Lilly Berglund Hahaha jadu, Briggan Köp en större BH ;)
    • Brigita Farkas Hahahahaha javisst när första lönen kommer ska du slippa se mina overhäng
    • Lilly Berglund hahaha fan de ser jag fram emot!
    • Brigita Farkas HAHAHAHAHA jag kan tänka mig de ;) Slipper jag ditt tjat också haha
    • Lilly Berglund hahaha och det antar jag att DU ser fram emot :P
    • Brigita Farkas Hahaha jag tror jag har kört tjilevippen för många gånger på mina bhar, kanske ska pröva de på boobsen istället mohahah
    • Lilly Berglund HAHAHAHAHAHAHAHAH jag skrattade rakt ut när jag läste det där! hahaha!
    • Brigita Farkas ¨HAHAHAHA bra att jag kan stå till tjänt min kära hahahahahaha nu börjar jag skratta ba för de!
      Lilly Berglund Hahahahaha Fick en bild i huvudet där jag såg dig stå framför spegeln med ett finger på BHn och säger.. "Tjillivippen" om och om igen för att det inge funkar:P



      Oh va jag skrattade gott just nu ! SIkka sjuka jävla samtal man kan ha ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0