Nu har jag nog landat

Igår så gick de nog upp för mig! Pratade med min kära pappa en stund, sen började det gå upp för mig vad som egentligen har här! Usch va de inte var kul!

Jag somnade nog ganska snabbt igår! Sen vet jag inte om de finns en klantigare människa än mig! Gick på toa inatt någon gång. Skulle förmodligen inte ha behövt men tvn stod och skrek o jag vaknade, o de ledde till toabesöket. Trött i luvaf som jag var gick jag in i dörrhandtaget! Jag kan säga att när man är sådär trött och går in i saker så gör de ganska ont! Jag förstår inte varför sån här händer mig för =( Har ett svagt minne av att min fina famnade om mig och jag fick somna på hans bröst, men jag vet inte om de riktigt var så. Får fråga honom när han har vaknat. Han är ju ledig idag =) Tur är väl de med hans arm!!

Idag blire utbildninng igen! Hoppas banne mig inte på någon tävligt! Jag är inte redo för de än sen igår!! Mitt stackars psyke =( Haha nerå!


Studentfrukosten! Fy helvete va gott de var! Skulle sitta fint med sån lyx frukost varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0